Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 14 Aug 2024 11:36:47 +0300

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusteatist nr 
2411201/18623 aadressile Lääne-Viru maakond, Tapa vald, Alupere küla, 
Tapa-Tartu 325,2-328,5 km// Nõmmküla, Nõmmküla raudteejaam// Piilu küla, 
Tapa-Tartu 317,6-322,9 km// Saiakopli küla, Tapa-Tartu 324,8-325,2 km 
(Tapa-Nõmmküla JV KM 319,256 – Nõmmküla jaam – Nõmmküla-Tamsalu JV KM 
327,784 CCS) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: TTJA edastab ehitusteatise kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27076735>  (menetlus nr: 
443205), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 26.08.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (BRITTA PERT) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister